preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
VIJESTI IZ NAŠE ŠKOLE

Čitamo mi, u obitelji svi

  

Već šest godina nacionalni projekt „Čitamo mi, u obitelji svi“  želi unutar obitelji osvijestiti potrebu za čitanjem, osvijestitit dobrobiti koje ono donosi  za obitelj kao zajednicu i za dijete kao mladu osobu čije se čitalačke navike tek formiraju.

Zbog toga smo se i ove godine uključili u projekt poticanja čitanja u obitelji. Dio smo velike obitelji od 128 škola diljem RH u kojima će ove školske godine učenici trećih razreda svojim kućama nositi ruksak napunjen knjigama.  Brojka od 4398 učenika, među kojima su i učenici naše škole, impresivna je.

Učenici 3.a i 3. b razreda sa svojim učiteljicama Željkom Marinković i Milicom Kodelja, a u suradnji s knjižničarkom Mirjanom Krbavčić, su uključeni  u projekt i podupiru ga.

Projekt je započeo 28. siječnja 2017. kada su Hanna Šavko i Laura Blažević svojoj kući ponijele ruksak s knjigama.


U naprtnjači se nalazi po jedna iz svake od osam ponuđenih tematskih cjelina (carstvo dječjih priča; obiteljsko druženje uz stihove, stripove i humoristične tekstove; zbirka priča, pjesama i romani za mame, tate, bake, djedove, stričeve, tetke; slikovnica – obiteljska družionica; mali istraživači; odgoj djece i mladih; igrom do boljeg čitanja; etno baština). 

U ruksaku se osim knjiga nalazi i Bilježnica dojmova.

U Bilježnicu dojmova svaki će učenik napisati kraći sastavak u kojem će prenijeti svoje dojmove, osjećaje o obiteljskom čitanju. Možda se dogodio kakav zanimljiv događaj, nešto smiješno, nešto zabavno; a možda dijete voli pisati pjesme. I pjesme su dobrodošle. Roditelji mogu fotografirati jedan trenutak zajedništva te fotografiju zalijepiti u Bilježnicu dojmova na za to predviđeno mjesto.

Roditelji i članovi obitelji upoznati su s ciljevima i načinom provedbe projekta na roditeljskom sastanku, tako da se nadamo da će sa svojom djecom kvalitetno, ovog puta čitajući, provesti slobodno vrijeme. Djeca najbolje uče oponašanjem, iako ona toga nisu svjesna, stoga iskoristimo to kako bismo ih usmjerili prema knjizi. Koristi su višestruke: zajedničko provedeno vrijeme – neprocjenjivo, poboljšanje  kvalitete čitanja, stečena nova znanja, razvijanje mašte, poboljšanje komunikacijskih vještina i rječnika…

Da bi se projekt mogao provesti, potrebna je i suradnja nakladnika koji su prepoznali kvalitetu projekta te njegov doseg. Ove godine sudjeluju: Alineja, Fraktura, Hrvatsko društvo književnika za djecu i mlade, Knjiga u centru, Mentor, Mozaik knjiga, Naklada Semafora, Planetopija, Planet Zoe i Školska knjiga.

Hrvatska mreža školskih knjižničara udruga je čiji članovi volonteri provode i koordiniraju ovaj projekt na nacionalnoj razini. 

Naša je škola i ove godine financirala kupnju knjiga za projekt.

Nakon završetka projekta knjige će postati dio knjižnog fonda naše knjižnice tako da će i svi drugi učenici te knjige moći posuditi i pročitati.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Željka Marinković   datum: 24. 2. 2017.




preskoči na navigaciju